Doprava a platba

Cena dopravy a způsob platby

Nejsme plátci DPH. Ceny jednotlivých produktů jsou uvedeny v e-shopu. Převzetí zboží kupujícím je možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.
 
Je-li již v objednávce aplikována sleva, nelze zároveň využít jiné formy slev. Slevy se navzájem nesčítají.

Ceník dopravného:
  • Česká pošta - Balík Do Balíkovny: 119 kč
  • Zásilkovna Z-box: 89 kč
  • Zásilkovna na adresu: 120 kč
  • Česká pošta - Balík Na poštu: 149 Kč
  • PPL parcel shop 69 kč
  • PPL na adresu 89 kč
 

Platbu za zboží v našem obchodě můžete uskutečnit těmito způsoby:
  • platbou kartou přesměrováním na platební bránu Comgate (platební karty Maestro brána nepodporuje). Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

 

  • on-line bankovním převodem
  • rychlá platba přes banku
  • Google pay
 

Online platby (platba kartou nebo on-line bankovním převodem) pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Kontaktní údaje pro případné reklamace nebo dotazy k platbám :
           ComGate Payments, a.s.
           Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
           E-mail: platby-podpora@comgate.cz
           Tel:  +420 228 224 267


Dodací podmínky a způsob dodání

Zboží zasíláme po celé České Republice. V případě zájmu o zaslání balíku do jiného státu nás, prosím, kontaktujte.

Zásilky doručujeme následovně:

  • osobní vyzvednutí
  • Balíkovna
  • Zásilkovna
  • PPL
Doba dodání je standardně 2-5 pracovních dní od odeslání zásilky. 

Pokud je zboží skladem, zásilka je obvykle odeslána do 3-5 pracovních dní po přijetí objednávky. Většina našeho zboží je skladem, přesto se může stát, že dojde k výpadkům výroby či zpoždění dodávek. V tomto případě bude kupující neprodleně informován a bude mu sdělen předpokládaný termín dodání nebo nabídnut srovnatelný výrobek.
 
Kupující je povinen při převzetí zboží od přepravce zkontrolovat neporušenost obalů a případný výskyt jakýchkoliv závad (roztrhaný, promočený nebo jinak poškozený obal) neprodleně oznámit přepravci. Zásilku, která nese známky poškození během přepravy, nepřebírejte! Sepište s přepravcem protokol o poškození zásilky a informujte nás na naší emailové adrese. Nové zboží vám bude dodáno v co nejkratší možné době.

Pokud jste si zásilku nechali zaslat na dobírku a nevyzvedli jste si ji, jste povinni uhradit manipulační poplatek za poštovné (ve výši dle volby v objednávce) a platbu za dobírku. Pokud zásilku zaplatíte převodem a zboží si nepřevezmete, má prodejce právo odečíst si ze zaplacené částky všechny náklady na doručení.

Záznamy nebyly nalezeny...